علی منصوریان: صعود به فینال جام حذفی را مدیون بیرانوند هستیم

کدخبر: 956806

سرمربی تیم نفت تهران پس از صعود به فینال جام حذفی گفت: پیش‌بینی می‌کردم که این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و روی تیم حریف نیز شناخت داشتیم/ داوری که از فیلتر دربی گذشته، قطعا داور خوبی است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، منصوریان پس از پیروزی در ضربات پنالتی مقابل پدیده اظهار داشت: در 20 روز گذشته چهار بازی سنگین و به طور میانگین هر پنج روز یک بازی برگزار کردیم اما در مشهد با وجود حمایت همه‌جانبه هواداران توانستیم به کمک نیروی جوانی، توان و انگیزه بازیکنانم به پیروزی برسیم. تیم حریف پس از اتمام 90 دقیقه قانونی فشار بسیار زیادی روی ما آورد که البته خوشبختانه با توجه به بازی قبلی مقابل این تیم، شناخت خوبی از پدیده داشتیم و جلوی حملات آنها را گرفتیم.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کردیم که بازی به ضربات پنالتی بکشد و برد امروز را مدیون بیرانوند هستیم، این نکته را به بازیکنان هم گفتم که بیرانوند چه کمکی به ما کرده و حالا باید آنها در فینال تیم را به موفقیت برسانند.

منصوریان در خصوص قضاوت یدالله جهانبازی در این دیدار نیز گفت: داوری که از فیلتر دربی و بازی استقلال و پرسپولیس گذشته باشد، قطعا داور خوبی است.

ارسال نظر: