استاندار قم: حضور مردم در ۹ دی، امید دشمنان و توطئه‌گران را به یأس تبدیل کرد

کدخبر: 963850

در پیام حجت‌الاسلام صالحی‌منش به مناسبت دهه بصیرت آمده است: حماسه بزرگ ۹ دی، تجلی حضور با بصیرت ملتی است که افتخار حماسه‌آفرینی در ۱۹ دی و ده‌ها حماسه زرین دیگر را در کارنامه خود دارد

به گزارش «نسیم» به نقلل از روابط عمومی و بین‌الملل استانداری قم، پیام حجت‌الاسلام صالحی‌منش به مناسبت دهه بصیرت شرح ذیل است:

دهه بصیرت( 9 الی 19 دی)، یادآور دو حماسه پرشکوه و کم‌نظیر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است. حماسه‌هایی از جنس بصیرت و هوشمندی، ظلم‌ستیزی و پیوند عمیق و ناگسستنی امت با ولایت و مرجعیت دینی، که یکی در حساس‌ترین فراز تاریخ این سرزمین، بسان آتشی بود که شعله آن از شهر خون و قیام زبانه کشید و هستی یک حکومت دیکتاتور و خودکامه را نابود کرد و دیگری تجلی اوج وفاداری و عشق و ارادت یک ملت به سیدالشهداء، پیروی از ولایت وامامت و پایبندی به نظام و آرمان‌های الهی آن است.

روز افتخار آفرین 19 دی 56 سالروز قیام خونین مردم قم، تداعی‌گر حماسه بزرگ و با‌شکوهی است که به عنوان نقطه عطف و یک روز ماندگار برای همیشه تاریخ، بر تارک تاریخ زرین انقلاب اسلامی می‌درخشد. روزی که اهانت رژیم منحوس پهلوی به ساحت مقدس بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، خروش انقلابی مردم مؤمن و ولایت‌مدار شهر مقدس قم" این دیار بیداری و بصیرت را بدنبال داشت. حرکت ماندگاری که به پیشتازی علما و روحانیت ظلم‌ستیز صورت گرفت و سبب شد تا خون تازه‌ای در رگ‌های نهضت نوپای حضرت امام(ره) جاری، مشعل انقلاب اسلامی شعله‌ور و نوید ظفر و پیروزی بر دیو طاغوت را به ارمغان آورد.حرکت غیرتمندانه دینی و انقلابی که پیام‌آور پیوند گسست‌ناپذیر مردم ایران با مرجعیت و روحانیت و دینمداری آحاد ملت ایران است.

و حماسه بزرگ 9 دی ، تجلی حضور مؤمنانه و تؤام با بصیرت ملتی بیدار و آگاه است که افتخار حماسه‌آفرینی در 19 دی و ده‌ها حماسه زرین دیگر را در کارنامه خود دارد. مردمی ولایی و غیور که در عصر نهم دیماه 88، با غریو فریادهای برآمده از خشم و نفرت نسبت به دشمنان نظام و بغض‌های ترکیده از هتک حرمت به حریم ولایت و ساحت مقدسات دینی و عاشورای حسینی و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین، شجاعانه به خیابان‌ها آمده و حماسه پرشکوه دیگری را آفریدند و این‌گونه امید دشمنان و توطئه‌گران را به یأس و نا‌امیدی تبدیل و دل امام راحل ، رهبری عزیز و شهدای گرانقدر را شاد کردند.

این ایام که به نام «دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است، فرصت مناسبی برای پاسداشت و تبیین بیشتر ابعاد، اهمیت و دستاوردهای این دو حماسه جاودان برای نسل‌های امروز و آینده‌سازان ایران اسلامی است. ضمن گرامیداشت این دهه مبارک، یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی و حماسه‌آفرینان عرصه بصیرت و بیداری و شجاعت و شعور دینی و انقلابی را گرامی داشته و امیدوارم که به مدد پروردگار متعال و تکیه بر عنصر وحدت، بصیرت، آگاهی و تأسی به آرمان‌های اصلی انقلاب ، نظام مقدس جمهوری اسلامی سرافرازانه از تنگناها و موانع عبور کرده و همچنان بالنده و پرشتاب در مسیر پیشرفت و تعالی گام بردارد. ان‌شاء‌الله تعالی

ارسال نظر: