نامه رهبری چهارم فوریه (۱۵ بهمن) در دانشگاه کراچی توزیع می‌شود

کدخبر: 975692

استاد دانشگاه کراچی در گفتگو با «نسیم» با اعلام این خبر افزود: نامه رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی به هنگام، مناسب و دربرگیرنده مهمترین مسائل در خصوص تصویر اسلام در جهان است

"سارا نوازش رضوی"، استاد دانشگاه کراچی و پژوهشگر در گفتگو با «نسیم»، نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را به هنگام، مناسب و دربرگیرنده مهمترین مسائل در خصوص تصویر اسلام در جهان عنوان کرد و گفت: زمانی که نامه منتشر شد بلافاصله محورهای آن را دسته بندی کرده و برای شاگردانم ارسال کردم.

وی افزود: گرچه این نامه خطاب به جوانان اروپایی و آمریکایی است اما طیف گسترده تری از مخاطبان را در بر می گیرد، و در حال حاضر سوالی که رهبری در نامه مطرح کردند بسیار به جاست که چرا در صد نیستیم بفهمیم علت اسلام ستیزی و هجمه ها علیه پیامبر اسلام در رسانه ها چیست و چرا گامی برای دریافت اطلاعات از منابع دست اول مانند قران بر نمی داریم. مخصوصا در پاکستان که تروریسم به نام اسلام اجرا می شود، طرح این سوال ها برای اذهان عمومی مناسب و به جاست.

این فعال پاکستانی افزود: فعالان دانشجویی دانشگاه کراچی، روزی را به نام "یوم المصطفی (ص)" نامگذاری کرده اند که در آن روز نسخه های نامه رهبری را توزیع خواهند کرد. این نامه را که از سوی رهبر برجسته جهان اسلام صادر شده است، به دست دانشجویان و همه افراد حاضر در دانشگاه خواهیم رساند.

نوازش رضوی با تاکید بر این که گرچه مقام معظم رهبری برای ما فصل الخطاب است اما این نامه را بدون لحاظ وجه صدور از جانب یک پیشوای شیعی در دانشگاه توزیع می‌کنیم، تصریح کرد: برنامه انجمن دانشجویان برای توزیع این نامه چهارشنبه، چهارم فوریه (15 بهمن) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر: