پوستر و آنونس "جایی برای زندگی" رونمایی شد

کدخبر: 988014

همزمان با آغاز اکران عمومی "جایی برای زندگی" پوستر و آنونس این مستند رونمایی شد؛ این اثر به کارگردانی محسن استادعلی در قالب اکران نوروز ۹۴ از ۲۳ اسفند در گروه "هنر و تجربه" اکران می‌شود

به گزارش «نسیم»، همزمان با آغاز اکران این فیلم پوستر فیلم که توسط بهمن طالبی‌نژاد طراحی شده و همچنین آنونس فیلم که توسط بابک حیدری ساخته شده است با صدای مسعود رایگان رونمایی شد.

"جایی برای زندگی" تاکنون جوایزی همچون سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی مستند از جشنواره سی و دوم فیلم فجر، تندیس شایستگی بهترین کارگردانی مستند از شانزدهمین دوره جشن خانه سینما، دیپلم افتخار بهترین تدوین مستند از شانزدهمین دوره جشن خانه سینما، تندیس ویژه هیات داوران از هشتمین دوره جشنواره بین المللی سینما حقیقت، تندیس جایزه میرداماد از اولین دوره جشنواره بین المللی فیلم اهواز، منتخب بخش داک فیلم جشنواره فیلم کن (فرانسه) در سال ۲۰۱۴، جشنواره فیلم میلنیوم (بلژیک) در سال ۲۰۱۵ را به دست آورده است.

در خلاصه داستان فیلم جایی برای زندگی آمده است: پویا، رضا، عباس، حسین، سعید و مجتبی هرکدام به دلایلی به خوابگاه آمده‌اند. آنها دور هم یک زندگی جمعی را تجربه می‌کنند ودر شرایط متفاوت در کنار هم هستند. این مستند به نمایش زندگی روزمره آنها در چند روز پایانی سال و بیان مشکلات آنها می‌پردازد.

ارسال نظر: