رئیس اتحادیه بارفروشان: ۵۰۰ مرکز در تهران میوه دولتی توزیع می‌کنند

کدخبر: 989647

دارایی‌نژاد در گفتگو با «نسیم» افزود: کمبود پرتقال مانع از توزیع میوه در تمامی مغازه‌های سطح شهر شد/ کیفیت میوه دولتی نسبت به قیمتش خوب است/ لیبرهایی که بر روی میوه‌ها می‌زنند معیاری برای سنجش کیفیت میوه نیست

دارایی‌نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «نسیم» اظهار داشت: به علت کمبود پرتقال، نمی‌شد که به همه مغازه‌ داران میوه دولتی توزیع کرد بنابراین میوه‌های دولتی در بین 150 مغازه سطح شهر توزیع شده است، از طرفی 190 میدان اقلامی نیز توزیع میوه‌های دولتی را انجام می‌دهند.

وی افزود: در حدود 150 تا جایگاه تعاونی روستایی نیز از دیگر مکان‌هایی است که در آن‌ها توزیع میوه دولتی انجام شده است لذا روی هم رفته نزدیک به 500 نقطه در تهران برای توزیه میوه ذخیره‌سازی شب عید شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: این که برخی از مغازه‌داران گلایه دارند از این که به آن‌ها میوه ذخیره‌ای شب عید داده نشده است حق دارند اما متأسفانه میوه به مقداری نبود که به همه مغازه‌داران برسد.

دارایی‌نژاد در پاسخ به این که برخی افراد از کیفیت پایین میوه‌ها شکایت دارند گفت: مسلما کیفیت میوه دولتی مانند کیفیت بخش خصوصی نیست، به طور مثال پرتقال در بخش خصوصی سایزبندی دارد اما در بخش دولتی پرتقال خانواده یعنی 500 گرمی نیز پیدا می‌شود، اما در کل کیفیت میوه دولتی نسبت به قیمتش خوب است.

وی ادامه داد: لیبرهایی که بر روی میوه‌ها می زنند معیاری برای سنجش کیفیت میوه نیست زیرا این لیبرها را در سردخانه، مغازه‌ها و ... می زنند بنابراین داشتن و یا نداشتن لیبر بر روی میوه چندان اهمیتی ندارد زیرا برای زیبا کردن میوه استفاده می‌شود.

دارایی نژاد در پایان تأکید کرد: میوه فراوان است و مردم می‌توانند با خیال راحت برای ایام نوروز خرید کنند زیرا کمبودی از نظر بار میوه نداریم.

ارسال نظر: