خسروتاج: نظارت سازمان حمایت نظارت بر بازار شب عید را به خوبی انجام داد

کدخبر: 996480

قائم‌مقام وزیر صنعت در نشست خبری در پاسخ به «نسیم» افزود: چگونگی تنفیذ وظایف بازرگانی- کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی در هیأت دولت برررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار «نسیم»،‌ خسروتاج در نشستی خبری با بیان اینکه ارزش تولیدات صنعتی در سال گذشته 610 هزار میلیارد تومان بود، پیش‌بینی کرد در سال جاری 15 درصد تولیدات صنعتی داشته باشیم که براین اساس ارزش تولیدات صنعتی به 700 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: ارزش تولیدات صنعتی در سال 1392 معادل 440 هزار میلیارد تومان بود.

خسروتاج افزود: سرمایه در گردش مورد نیاز در سال گذشته 216 هزار میلیارد تومان بود که این رقم در سال جاری باید به 350 هزار میلیارد تومان برسد. همچنین تسهیلات مورد نیاز برای سال جاری حدود 175 هزار میلیارد تومان است.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه اظهار کرد: صادرات کالا در سال گذشته 50 میلیارد دلار و واردات کالا حدود 53 میلیارد دلار بود.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از اعلام نتایج اتاق بازرگانی اعتراضاتی مبنی بر وجود تخلفات در این انتخابات گزارش شده است، گفت: شورای عالی نظارت در راستای وظیفه قانونی خود حرکت کرده و بحثی در این زمینه وجود دارد که آن افزایش تعداد نمایندگان بخش کشاورزی در اتاق بازرگانی است که در این زمینه توضیحات لازم را ارائه می‌دهیم ولی به‌طور کلی انتخابات با سلامت کامل برگزار شد.

ارسال نظر: