اهدای کمک‌های بانک ملی ایران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان

کدخبر: 2379190

بانک ملی ایران در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی خود ، ۸ تن اقلام دارویی، ۳ تن مواد غذایی و ۲۵۰۰ باکس آب معدنی بزرگ بین مردم مناطق سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان توزیع کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،  دکتر "افشار فتح‌الهی" مدیر عامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا یکی از شرکت های زیر مجموعه این بانک ، به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان و دیدار با مردم شریف این استان و اهداء کمک‌های بانک ملی ایران و هلدینگ آینده پویا با سفر به شهرستان چابهار از نزدیک در جریان مشکلات و نیازهای آنان قرار گرفت.

فتح الهی در جلسه‌ای که با حضور مقامات استانی و محلی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست محترم جمهور برای کمک رسانی به مردم مناطق و روستاهای سیل زده استان سیستان و بلوچستان، به دستور دکتر نجارزاده مدیرعامل محترم بانک ملی ایران، در اولین فرصت این بانک در قالب مسئولیت‌های اجتماعی خود نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز این مناطق با توجه به نیازمندی‌های اعلام شده از سوی مقامات استانی و شهرستانی در سیستان و بلوچستان اقدام کرد. 

دکتر فتح‌الهی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعدادی از شرکت‌های دارویی کشور زیر مجموعه بانک ملی ایران و هلدینگ آینده پویا هستند این امکان وجود داشت که نسبت به تهیه سریع اقلام مورد نیاز به ویژه دارو، مواد غذایی و آب معدنی در این مقطع خاص اقدام شود و در اختیار مردم عزیز استان قرار گیرد.

مدیرعامل هلدینگ آینده پویا ادامه داد: ۸ تن اقلام دارویی، ۳ تن مواد غذایی و ۲۵۰۰ باکس آب معدنی بزرگ بین مردم سیل زده توزیع شد.

بر پایه این گزارش، دیدار مردمی با ساکنان مناطق سیل‌زده برنامه دیگر دکتر فتح‌الهی و هیات همراه بود. همچنین مدیرعامل هلدینگ آینده پویا از تعدادی از روستاهای سیل‌زده نیز بازدید کرد.

فرماندار چابهار و معاونان وی، برخی از معاونان و مدیران هلدینگ آینده پویا و تعدادی از مقامات استانی و محلی دکتر فتح‌الهی را در این سفر همراهی می‌کردند.

گفتنی است، سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان به بسیاری از روستاهای شهرستان چابهار، خسارات زیادی وارد کرده است.

ارسال نظر: