ناصر ممدوح: از ۶ ماه پیش کار دوبله نکرده‌ام؛ در بازیگری فقط نقش متفاوت را قبول می‌کنم

کدخبر: 971918

این دوبلور در گفتگو با «نسیم» بیان کرد: فعلا سعی می‌‎کنم وقتم را کنار خانواده بگذرانم تا اینکه کار دوبله کنم؛ همیشه پیشنهاد بازیگری برایم وجود داشته اما واقعا نقش‌هایی که متفاوت نباشد را نمی‌پذیرم

ناصر ممدوح دوبلور پیشکسوت که تجربیات بازیگری خاص خود را هم داشته درباره دوری اش از دوبله به خبرنگار «نسیم» گفت: چند ماهی میشود که کار دوبله نمیکنم و سعی میکنم وقتم را کنار خانواده ام بگذرانم.

وی ادامه داد: آخرین کار دوبله ای که انجام داده مربوط میشود به 6 ماه قبل ولی از آن موقع به بعد علیرغم پیشنهاداتی که وجود داشت کار دوبله نکردم.

ممدوح درباره صداهایی که مشابه صدای وی در تیزرها و برخی انیمیشنها شنیده میشود بیان کرد: در شش ماه اخیر نه تیزرگویی داشته ام و نه صداپیشگی کرده ام و هیچ کدام از صداهایی که شبیه صدای من می شنوید صدای من نیست و برآمده از صداسازی است.

این دوبلور که سابقه ایفای نقش در آثاری چون "اغما" و "راه شب" را داشته است ادامه داد: همیشه پیشنهاد بازیگری برایم وجود داشته اما واقعا نقشهایی که متفاوت نباشد را قبول نمیکنم.

ممدوح خاطرنشان ساخت: اخیرا همسرم مقداری کسالت داشته اند و تلاش برای بهبود اوضاع جسمی وی باعث شده که نه کار دوبله کنم و نه کار بازیگری.

ارسال نظر: